وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

آندومتریوز

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ

Q - من خانمی 47 ساله هستم که از سال 92 آندومتریوز دارم قرص ال دی مصرف می کردم و همه چی با مصرف قرص خوب بود و مشکلی نداشتم تا اینکه دکترم گفت دیگه با توجه به سنت قرص را قطع کن.
الآن حدود 4 ماه میشه که قرص مصرف نمی کنم ولی در این ماه از روز اول بهمن که پریود شدم هنوز قطع نشده ( امروز 16 بهمنه ) چهارشنبه 13 بهمن به دستور دکترم یک آمپول دیفن لین آهسته رهش زدم ولی هنوز تاثیر نکرده. اولا این آمپول چیست و برای چی تجویز شده ؟ در ثانی من تا کی باید صبر کنم تا اثرش را ببینم ؟ مرسی از حوصله و صبرتان و همچنین پاسختان.

A - این امپول شما را در وضعیت یایسگی موقت قرار نیدهد و در ابتدا با مصرف آمپول خونریزی افزایش پیدا میکند و با مصرف آمپول بعدی 4هفته بعد خونریزی کنترل میشود.اگر خونریزی زیاد است میتوانید از کپسول ترازیت استفاده نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
پرهام بختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی