وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

لک بینی

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ

Q - سلام‌خانم دکتر دختر مجرد سی ساله هستم قاعدگیم دو سه روز همیشه جلو‌ عقب میشه ، از همون اول هم منظم نبود ولی در محدوده ۲۷ تا ۳۴ رپز هست ازمایش هرمون دادم نرمال بود ، وی کار کنم ایا با اینکه در اون محدوده هست بازم نیاز به درمان هست ؟؟؟
خانم‌ دکتر مشکل دیگه هم اینه که با اینکه روز هفت پاکم روز هشت و نه و ده در ترشحلتم رگه خون میبینم البته خیلی خیلی کمه مثلا دوبار در این روزها که گفتم گاهی رگه قرمز گاهی قهوه ای با توجه به اینکه کلا از اغاز خونریزی و لک ده روز تجاوز نمیکنه و‌ میگن ده روز حیض حساب میشه آیا من دچار لک بینی هستم ؟؟؟ علت و درمان رو ممنون میشم راهنمایی کنید
خانم دکتر برای این دو‌ مورد برم دکتر معاینه میکنن ؟؟؟ میخوام لگر میکنن با امادگی برم ؟ درضمن لاغرم و‌کنبود وزن دارم ؟

A - با توجه به فاصله پریودهای شما که نرمال است نیازی به درمان ندارید اگر فاصله پریودها بیشتر از 35 روز و کمتر از 21 روز شد نیاز به آزمایش هورمونی دارد معمولا نیازی به معاینه نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
پرهام بختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی