وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

هورمون جنسی مردانه

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ق.ظ

من حدود 6 ساله که بدلیل داشتن موهای زائد قرص اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپایند مصرف میکنم و علتشم پی سی او ، و غده فوق کلیویم هورمون مردونه ترشح میکنه ، الان خیلی وقته ک دیگه کیست ندارم به خاطر همین به تازگی این داروها رو قطع کردم و قرص ویتاگنوس میخورم ، ولی صورتم بشدت جوش زده و موهای چونمم داره درمیاد و کلا پوستم ضمختو چرب شده روم نمیشه برم پیش شوهرم تا قبل از اون پوستم عالی بود، خودم میدونستم ک از تاثیر قرص اسپیرونولاکتون ولی تا آخر عمرم ک نمیتونم این قرصو بخورم ، حالا سوالم اینه که :
1- قرصامو باز ادامه بدم؟ ایا راه درمانه دیگه ای وجود داره یا تا آخر عمر باید قرص خورد ؟
2- من تازه ازدواج کردم و اگه بخوام باردارشم باید چی کار کنم چون میدونم این قرصا واسه جنین عوارض داره ؟
3- من میتونم قرص ویتاگنوسو با اسپیرونولاکتون بخورم ؟
البته من سونو و ازمایش هم جدیداً دادم و همه چی نرمال بود ولی نمیدونم چرا جوش زدم و موهام داره درمیاد . به نظر شما چی کار کنم بهتره؟ توصیه شما چیه ؟؟ تو رو خدا راهنماییم کنید.

A - میتوانید از قرص های سیپروترونکامپاند در صورتی که لاغر بوده و چربی فشار خون ندارید استفاده نمایید و مصرف آن را ادامه دهید و در صورت تمایل به بارداری باید قرص را قطع و از داروهای تحرییک کننده تخمک گذاری استفاده نمایید اگر غده فوق کلیه شما هورمون مردانه ترشح میکند با نظر متخصص غدد باید داروهای ضد هورمون جنسی مردانه را ادامه دهید و وقتی تمایل به بارداری پیدا کردید در زمان کوتاهی داروها میتواند قطع شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
پرهام بختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی