وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

آندومتریوز شدید

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ

Q - سلام خانم دکتر عزیر من 26سالمه چند ماهه عقد کردم حدود 5سال پیش طبق تشخیص دکتر سعید البرزی شیراز عمل کردم و از بعد از عمل به تشخیص دکتر من قرص ال دی مصرف میکنم و از اون موقع چند ماه یکبار ازمایش ذخیره تخمدا میدم و سونو رکتال میدم حالا طبق اثرات خود اندومتریوز و اثرات بعد از عمال ذخیره تخمدانم داره کم میشه.اخرین ازمایشی که من این ماه انجام دادم 
2.65 : Tsh
18.4 :Fs h 
vitamin d3: < 3
Anti mellorian hormon :0.769
من به خاطر مشکلاتی که با دکترم داشتم مجبور شدم دکترمو عو ض کنم و خوب این ازمایش ایشون نوشتن و گفتن که اصلا خوب نیشت و داغونه و گفتن باید روز دوم قائدگی سونو شم که تصمیم نهایشونو بدن و متاسفانه خیلی ناامیدم کردن .و چیزی نگفتن بهم که بخاطر کمبود ویتامین D من قرص مصرف کنم ممنون میشم راهنماییم کنیند چون خیلی از نظر روحی ریختم بهم.

A - کمبود ویتامین دی شما باید با تزریق آمپول D3 به فاصله 2 هفته و سپس هفته ای 1عدد قرص 50000 به مدت 1/5 ماه و سپس ماهی 1 عدد همراه با غذای چرب ( ناهار ) اصلاح شود در مورد تخمدان ذخیره آن بسیار پایین است و برای باردار شدن نیاز به کمک دارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
پرهام بختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی