وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

اقدام به بارداری

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

Q - سلام خانم دکتر عزیز من ۳۰ ساله هستم و ده ماهه اقدام به بارداری کردم که از این ده ماه ۵ ماه دارو مصرف کردم، شروع پریود این ماه در روز ۱۵ بهمن و از روز سوم به مدت پنج شب لتروزول مصرف کردم و برای روز هشتم و نهم پریود آمپول اچ ام جی زدم البته پریودی من ۷ روزه است ولی صبح روز هشتم لکه بینی داشتم که غروبش آمپول زدم دکتر گفت روز دهم و دوازدهم دوره نزدیکی داشته باشم و روز ۱۳ دوره برم سونو ، دیروز روز ۱۳ دوره بود که رفتم سونو و جواب سونو این بود:اندازه رحم ۳۰× ۶۶ mm ضخامت اندومتر ۵mm
تخمدان راست طبیعی و دارای دو فولیکول ۱۰ و ۱۳ mm
در تخمدان چپ کیست ساده تک حفره ایی 
۴۱×۶۰ mm دیده میشود
دکتر گفت که به علت داشتن کیست دیگه آمپول اچ سی جی نمیده و من نزدیکی هام رو یک شب در میان ادامه بدم تا ببینیم چی میشه، ولی امروز روز ۱۴ دوره ام بود و امشب میخواستم نزدیکی کنم که قبلش دیدم که شورتم خونی شده خونی که از پریود کمتر و از لکه های جزیی کمی بیشتر دیگه نزدیکی نکردم میخواستم بدونم علت این خونریزی در روز ۱۴ دوره چیه ،خیلی نگرانم، در ضمن روز ۸ و ۹ و ۱۰ دوره هم لکه های خیلی خیلی کم قهوه ایی داشتم که دیگه تکرار نشد تا امروز که بیشتر از روز های قبل بوده.

A - تخمدان شما به داروها جواب نداده و کیست در آن ایجاد شده و تخمک گذاری انجام نشده ماه بعد روز سوم یا پنجم پریود سونوگرافی انجام دهید و در صورت از بین رفتن کیست مجددا میتوانید از داروهای تحریک کننده تخمک گذاری استفاده نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
پرهام بختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی