وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

وبسایت تخصصی مشاوره بانوان

اولین سامانه مرجع پرسش و پاسخ و مشاوره بانوان

داروهای تخمک گذاری

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ

Q - سلام خانم دکتر تورو خدا جواب منو بدید.من تخمدان پلی کیستیک دارم و بعد شیش ماه که باردار نشدم رفتم دکتر و این ماه قرص لتروزول و متفورمین و کیوتن پلاس ۳۰ داده و مدرکسی پروژسترون و گفت روز سیزده پریود سونو بده ولی یادم نیست که گفت دوباره بیا آمپول بزنم آیا میشه با خوردن لتروزول تخمک آزاد بشه با حتما باید آمپول آزاد سازی بزنم.من ماه قبل سونو دادم فولیکول غالب سیزده داشتم.
آیا این ماه امکان بارداری هست اگه نشدم دوباره همین قرص‌ها بگیرم مصرف کنم ؟


A - سلام عزیزم.بدون آمپول HCG نیز امکان آزاد شدن تخمک خودبخود وجود دارد اما بهتر است با سونوگرافی تخمک ارزیابی و در زمان مناسب آمپول HCG جهت آزادسازی تخمک مصرف شود در صورت تخمک گذاری مناسب میتوانید 3ماه دارو را تکرار کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
پرهام بختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی